i-kočárky - Kočárky - autosedačky - postýlky
ÚVOD KATALOG AKCE SLEVY VÝPRODEJ AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
i-kočárky Ostrava
Adresa
Vietnamská 22
Ostrava - Poruba
708 00
Tel. 602 705 120
25363107
DIČ CZ25363107
jsme plátci DPH
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

Všeobecná ustanovení a obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě i-kocarky.cz. Provozovatelem tohoto internetového obchodu je společnost GOLDFINCH s.r.o., IČO 25363107, DIČ CZ25363107 se sídlem Sídlištní 286/17, 724 00 Ostrava – Proskovice, zapsaná u Krajského soudu v Ostravě pod spisovou značkou C vložka 15050. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smluvní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí platným občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

Objednáním zboží vyslovuje zákazník souhlas s obchodními podmínkami dle zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, uskutečněná objednávka je závazná. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká zaplacením nebo převzetím zboží.

Do 24 hodin od potvrzení objednávky může kupující objednávku stornovat a to telefonicky na čísle +420 774 481 664 nebo písemnou formou dopisem zaslaným na adresu i-kočárky, GOLDFINCH s.r.o., Vietnamská 6024/22, 708 00 Ostrava – Poruba nebo na adresu sídla společnosti nebo e-mailem na i-kocarky@seznam.cz. Při stornování objednávky mohou zákazníkovi vzniknout náklady např. na použití komunikačních prostředků na dálku dle svých tarifů, které si každý kupující hradí sám.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky:

  • pokud objednané zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem
  • pokud objednané zboží výrobce čí distributor vyřadil z prodeje a včas prodávajícího o tom neinformoval
  • pokud se u zboží výrazně změnila cena a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje
  • z důvodu nemožnosti zjištění skutečné identity kupujícího

Prodávající má povinnost kupujícího o zrušení objednávky bezodkladně informovat.

Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena předem a poté zrušena, budou zákazníkovi peníze vráceny na účet nebo v hotovosti podle toho, jakým způsobem byla provedena úhrada.

Při objednání zboží, které není skladem, může prodávající požadovat po kupujícím složení zálohy v maximální výši dohodnuté prodejní ceny nabízeného zboží. Zaplacení zálohy je svobodným projevem kupujícího na závazné objednání zboží. Při vyzvednutí objednaného zboží se záloha v celé výši odpočítává.

Pokud zákazník zboží nevyzvedne na prodejně do 15-ti dnů (pokud se nedohodnou jinak) od poskytnutí informace o připravení zboží k odběru, záloha propadá obchodu a zboží jde zpět do prodeje. V tomto případě je záloha nevratná.

Pokud nebude zboží z objednávky zákazníkem vyzvednuto, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů za objednání, popř. odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou při jejich porušení v této výši. Kupující souhlasí s tím, že veškeré nesplacené pohledávky (včetně neuhrazené smluvní pokuty), mohou být postoupeny k vymáhání společnosti Deredes s.r.o.

Nákupní řád

Všeobecné podmínky pro nakupování prostřednictvím internetového obchodu se řídí platnou legislativou, dále se řídí níže uvedeným nákupním řádem a v neposlední řadě se řídí dobrými mravy.

Ceny za zboží

Cena je sjednána dohodou. Provozovatel GOLDFINCH s.r.o. internetového obchodu i-kocarky.cz je plátcem DPH. Uvedené ceny jsou včetně DPH, případně včetně poplatků za zpracování elektroodpadu u zboží, které je těmito poplatky zatížené.

Doprava a platba

Poplatky jsou rozděleny podle způsobu dopravy zboží k zákazníkovi a způsobu úhrady zboží. Náklady na dopravu v ČR při platbě předem a ceně zboží do 3.000 Kč 95,00 Kč Náklady na dopravu v ČR při platbě na dobírku a ceně zboží do 3.000 Kč 120,- Kč Náklady na dopravu v ČR při platbě předem a ceně zboží nad 3.000 Kč ZDARMA Náklady na dopravu v ČR při platbě na dobírku a ceně zboží nad 3.000 Kč ZDARMA Poplatek při osobním odběru na prodejně ZDARMA Poplatek za expedici zásilky (balné) ZDARMA

Platební podmínky

Zboží objednávané prostředky komunikace na dálku je možné uhradit následujícími způsoby:

1. předem bezhotovostně převodem na účet, po zaslání podkladů k provedení platby e-shopem 2. dobírkou při převzetí zboží od dopravce 3. hotově na prodejně při vyzvednutí zboží 4. platební kartou na prodejně při vyzvednutí zboží 5. zálohově (částečná úhrada při objednání zboží s doplatkem při dodání zboží zákazníkovi) 6. dárkovou poukázkou i-kočárky 7. uzavřením spotřebitelského úvěru, jehož zprostředkování lze zajistit osobně na prodejně, avšak tato volba podléhá schválení poskytovatelem úvěru. Bližší informace o tomto způsobu úhrady budou kupujícímu sděleny na prodejně i-kočárky.

Převodem - plaťte po vyzvání

Zaplatit můžete předem, převodem z bankovního účtu. K zaplacení budete vyzváni, jakmile bude vámi objednané zboží naskladněno a připraveno k odběru. Údaje pro provedení platby - (číslo účtu, variabilní symbol a celkovou částku k úhradě) vám budou zaslány při potvrzení objednávky. K ceně za objednané zboží v celkové částce do 3000 Kč pak účtujeme jen náklady na dopravu ve výši 95,- Kč za balík. Se zbožím obdržíte i fakturu s potvrzením o přijetí vaší platby. Zboží odesíláme ihned po připsání platby na náš účet, případně dle individuální domluvy.

Zásilka na dobírku v ceně do 3.000 Kč

Cena zásilky na libovolné místo v ČR se v tomto případě skládá z ceny za objednané zboží + doběrečného. Platbu provedete při převzetí zásilky.

Zásilka na dobírku v ceně nad 3.000 Kč

Při objednávce zboží nad 3.000 Kč náklady na dopravu na libovolné místo v ČR ani doběrečné neúčtujeme. Platbu za zboží provedete při převzetí zásilky.

Hotově

Vámi objednané zboží si můžete vyzvednout v našich prodejnách i-kočárky. Zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí.

  • i-kočárky, Vietnamská 6024/22, Ostrava – Poruba
  • i-kočárky, B. Martinů 6, Nový Jičín

Prosíme vás o informaci, na které pobočce si přejete zboží vyzvednout, abychom mohli na tuto pobočku zboží odeslat.

Platební kartou

Zboží můžete zaplatit při osobním odběru na našich kamenných prodejnách platební kartou. Přijímáme většinu dnešních platebních karet a to jak kontaktních tak i bezkontaktních (VISA, Maestro, Master Card, American Express).

Zálohou

Při objednání zboží můžete zaplatit zálohu ve sjednané výši a zboží pak doplatit při jeho převzetí.

Dárkovou poukázkou

Pokud si u nás zakoupíte dárkovou poukázku nebo více poukázek v závislosti na výši jejich nominální hodnoty, můžete je uplatnit při platbě za zboží při osobním odběru na našich kamenných prodejnách, přitom nezáleží, na které z našich prodejen jste poukázky zakoupili. Uplatnit je můžete na kterékoliv z našich prodejen. Bude-li cena za zboží vyšší, než je nominální hodnota uplatněných poukázek, můžete rozdíl doplatit hotově nebo platební kartou. Při uplatnění poukázky s vyšší nominální hodnotou, než je cena zboží nebude kupujícímu rozdíl vyplacen.

Spotřebitelský úvěr

Při osobním odběru na libovolné naší prodejně můžete požádat o zprostředkování spotřebitelského úvěru. Bližší informace budou kupujícímu sděleny odpovědnou osobou ke zprostředkování spotřebitelského úvěru přímo na prodejně.

Doprava

Zboží je zákazníkovi doručeno prostřednictvím služby GLS, Českou poštou nebo vozy i-kočárky. Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží.

Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby nebo v jiný čas po domluvě se zákazníkem.

Nepřevzetí zásilky

V případě bezdůvodného nepřevzetí zásilky ze strany zákazníka, které bylo objednané prostřednictvím i-kocarky.cz, má právo prodejce požadovat přiměřené náklady spojené s touto zásilkou.

Je-li zásilka při dodání zjevně poškozena, musí o tom zákazník okamžitě informovat přepravce, který zásilku doručil a který za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese zodpovědnost.

V případě reklamace se, prosím, obraťte na náš e-mail: i-kocarky@seznam.cz nebo volejte na telefon +420 774 481 664.

Dodání zboží

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Pohybuje v rozmezí 2 - 14 pracovních dnů. V případě méně běžného či problematického zboží může dojít k prodloužení dodací lhůty.

Provozovatel se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na co nejkratší možnou dobu. V případě nedostupnosti zboží bude zákazník v co nejkratší lhůtě informován.

Provozovatel i-kocarky.cz v případě zjištění, že výrobce či distributor není schopen dodat zboží ani v přiměřené náhradní lhůtě, bude zákazníka o tom informovat. Provozovatel (i spotřebitel) má právo od takovéto objednávky odstoupit a zákazníkovi neprodleně vrátit případně poskytnutou zálohu.

Práva z vadného plnění

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy.
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti.
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době, nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (např. v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do čtrnácti (14) dní od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. Je-li odstoupení odesláno poštou, považuje se za den doručení den, kdy se o něm prodávající dověděl, tedy den, kdy mu bylo odstoupení doručeno.

Na zboží vybrané - objednané na prodejně prodejce, se kterým byl kupující seznámen, i přestože další komunikace ohledně objednávky-dodávky zboží probíhá elektronicky (email, SMS), se nevztahuje možnost vrátit zboží do 14 dnů jak u zboží zakoupeného a dodaného výhradně e-shopem. Pokud bude chtít kupující využít svého práva odstoupit od kupní smlouvy, může k tomu využít vzorový formulář, který je ke stažení na internetové adrese http://ikocarky.eu/files/forms/Form_Odstoupeni_od_KS_do_14d.pdf.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat firmu na jedné z uvedených adres:

  • Sídlo: GOLDFINCH s.r.o., Sídlištní 286/17, 724 00 Ostrava – Proskovice
  • Prodejna: i-kočárky, GOLDFINCH s.r.o., Vietnamská 6024/22, 708 00 Ostrava – Poruba
  • emailem na adrese i-kocarky@seznam.cz

formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na adresu i-kocarky@seznam.cz.) Pro správnou identifikaci kupní smlouvy, které se takovéto právní jednání týká, je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu, popř. číslo bankovního účtu.

V případě odstoupení od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku se smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy kupujícím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li kupující od smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující bude souhlasit a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Náklady na vrácení zboží platí kupující.

Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, by měl prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.

Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky a dojde-li k využití práva odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, je spotřebitel povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má GOLDFINCH s.r.o. právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny. V případě odstoupení od darovací smlouvy nezaniká smlouva kupní a smlouvy jsou posuzovány z tohoto hlediska samostatně.

Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu.

Kupující v případě odstoupení od smlouvy, je povinen zboží vrátit v původních obalech včetně návodů, záručních listů a vším čím bylo zboží dodáno. V případě, že poškození obalů speciálně určených pro zboží z důvodů hygieny, funkčnosti anebo atraktivity zboží bude poškozeno a tím prodejnost zboží ztížena, náklady na opravu anebo přebalení půjdou za kupujícím a prodávající je může započíst.

Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Pokud bude vrácena pouze část z objednávky, budou zákazníkovi z částky k vrácení odečteny náklady na dopravu a cena ostatního zboží v objednávce.

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména, v případě smluv:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.
  • o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno anebo objednáno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu (které není uvedeno v e-shopu i-kocarky.cz).
  • o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
  • uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
  • o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • v případě převzetí autosedačky a její použití nebo montáže do vozidla, z bezpečnostních důvodů nelze vrátit (v případě poškození, které nemusí být viditelné, může dojít k ohrožení života a ztráty deklarované funkčnosti)

Ochrana osobních dat

Internetový obchod i-kocarky.cz si váží vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data, která musela být uvedena při realizaci objednávky.

Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu i-kocarky.cz a to pouze pro účely přímé komunikace se zákazníkem.

Záruky a reklamace

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím i-kocarky.cz nebo na prodejnách společnosti GOLDFINCH s.r.o. se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží, čehož důkazem je daňový doklad, (paragon, faktura) popř. řádně vyplněný záruční list. Zákazník reklamuje zboží buď osobně na prodejnách společnosti, anebo zašle zboží kurýrem, poštou, přepravcem a to buď stejným způsobem jakým mu bylo zboží dodáno anebo nejlevnějším způsobem, včetně písemného vyjádření reklamace. Místem pro uplatnění reklamace jsou prodejny společnosti GOLDFINCH s.r.o.. Adresa pro zasílání reklamace je: I-KOČÁRKY, Vietnamská 6024/22, 708 00 Ostrava – Poruba.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady výrobku, funkční vady, vady vzniklé při výrobě, montáži nebo instalaci zboží provedené pracovníky prodávajícího. Zboží předané k reklamaci bude testováno pouze na závadu písemně uvedenou kupujícím (v reklamačním formuláři).

V případě neopravitelné vady, uznané reklamace, bude zboží vyměněno, nebo vrácena peněžní částka za zboží.

V případě neoprávněné reklamace mohou být zákazníkovi prodejcem účtovány náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným používáním výrobku, špatnou obsluhou, nevhodným, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, mechanickým poškozením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s předepsaným použitím, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti, špatným skladováním, nedostatečnou údržbou. Záruka se také nevztahuje na poškození zboží nadměrným mechanickým opotřebením.

Délka záruky

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na daňovém dokladu nebo záručním listu. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit, nebo zkrátit na základě výrobku a jeho specifikované záruční době.

Reklamace prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace kupujícím. (Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po přijetí na provozovně, do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí zákazníkem.)

Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.

O stavu a vyřízení reklamace se kupující aktivně dotazuje na tel. +420 774 481 664, nebo po dohodě při sepsání reklamačního listu – informuje prodávající kupujícího telefonicky, SMS, nebo e-mailem, popř. pošle na adresu kupujícího, dále dle ujednání.

V případě uznané reklamace a pokud vzniknou zákazníkovi náklady, tak se účtují dle času a místa kde bylo zboží pořízeno. To znamená koupí-li zákazník zboží na prodejně, je povinen zboží na prodejnu doručit vhodnou nejlevnější možnou variantou, zpravidla poštou anebo jiným spedičním přepravcem. Koupí-li zboží prostřednictvím eshopu i-kocarky.cz, má zákazník nárok na proplacení nákladů na doručení zboží k reklamaci stejnou formou jako mu bylo doručeno. V případě, že byla zákazníkovi poskytnuta náhradní kompenzace za zboží (bezplatné zapůjčení kočárku, postýlky, odsávačky, monitoru dechu aj.) nemá zákazník nárok na úhradu nákladů, protože při převzetí a vrácení zapůjčení náhradního plnění dojde k převzetí a předání reklamovaného zboží.

V případě nevyzvednutí zboží z reklamace po uplynutí 30 denní lhůty vyřízení reklamace, (pokud se nedohodne jinak) může prodávající účtovat skladné ve výši 10,- Kč za den.

V případě, že reklamace není uznána zákazníkovi, nemá zákazník nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací. Pokud vzniknou náklady prodejci z důvodu prokazování neuznání reklamace, tak jdou tyto náklady k tíži zákazníka.

Dovolujeme si Vás touto cestou informovat, že dnem 01.02.2016 nabyla účinnosti novela zákona č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele, na základě které je spotřebiteli umožněno řešit s dodavatelem zboží nebo poskytovatelem služeb své reklamační spory rovněž mimosoudní cestou. Spotřebitel (rozumí se jím fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti), který není spokojen s vyřešením reklamace, se kterou se obrátil na prodávajícího, se může obrátit na Českou obchodní inspekci a tuto požádat o vyřešení sporu mimosoudní cestou. Takový návrh může spotřebitel podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu u prodávajícího. Více informací k této problematice naleznete na stránkách České obchodní inspekce - www.coi.cz

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
spediční společnost
95,00 Kč ZDARMA
osobní odběr
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
DOBÍRKA do 3.000 Kč
Cena zásilky se v tomto případě skládá z ceny za objednané zboží a poplatku za doběrečné. Platbu provedete při převzetí zásilky.
25,00 Kč
DOBÍRKA od 3.000 Kč a více
Při objednávce zboží nad 3.000 Kč náklady na dopravu ani doběrečné neúčtujeme. Platbu za zboží provedete při převzetí zásilky.
BEZ POPLATKU
PŘEVODEM - plaťte po vyzvání
Zaplatit můžete předem převodem z bankovního účtu. Údaje pro provedení platby - zadání platebního příkazu (číslo účtu, variabilní symbol a celkovou částku k úhradě) vám budou zaslány při potvrzení objednávky. K ceně za objednané zboží pak účtujeme při objednávce pod 3.000 Kč jen náklady na dopravu (viz. výše). Se zbožím obdržíte i fakturu s potvrzením o přijetí vaší platby.
BEZ POPLATKU
HOTOVĚ
Zboží zaplatíte v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží na naší prodejně v Ostravě - Porubě, Vietnamská 22.
BEZ POPLATKU
PLATEBNÍ KARTOU
Zboží můžete zaplatit při osobním odběru na naší prodejně platební kartou. Přijímáme většinu dnešních platebních karet a to jak kontaktních tak i bezkontaktních (VISA, Maestro, Master Card, American Express).
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
TIP Při objednávce zboží nad 3.000,00 Kč bude odeslání objednávky ZDARMA
Jak řešíme nevyzvednuté dobírky?
SEO webu sledují SEO nástroje.cz

Valid HTML 4.01 Transitional

  S-rank

. .